Wat doe ik wanneer ik geen e-ticket ontvang in m'n mailbox na mijn aankoop?

In principe ontvang je bevestigingsmail met het e-ticket binnen enkele minuten na de online aankoop, maar door omstandigheden kan het ook iets langer duren. Maak je dus geen zorgen als je de mail niet binnen de minuut ontvangt. 

 Heb je de mail na pakweg een halfuur niet ontvangen, dan volg je best deze stappen:

  1. Kijk in je ‘ongewenste mails’ of SPAM-mail. Het gebeurt dat de bevestigingsmail daarin belandt.
  2. Indien daar ook niet, kijk dan na of de aankoop wel gelukt is. Je logt in, gaat rechtsboven naar ‘mijn account’ en daarin naar ‘mijn bestellingen’. Daar zou je bovenaan je aankoop moeten zien staan:
  • is de aankoop gelukt: dan is er gewoon iets fout gelopen bij het versturen van de mail en dus dien je de ticketing van KV Mechelen te contacteren - zij kunnen het e-ticket opnieuw sturen
  • staat de aankoop als ‘cancelled’ of staat de aankoop niet in de lijst: dan is de aankoop niet doorgegaan - in dat geval twee opties:
    1. is het geld toch van je bankrekening gegaan: contacteer de ticketing van KV Mechelen
    2. is het geld niet van je bankrekening gegaan: probeer opnieuw aan te kopen