Hoe koppel je je KVM-Account met de Online Ticketshop?

Bij ‘Gekoppelde accounts’ kan je je ticketingaccount koppelen. Stappenplan:

  1. Klik op de gele knop ‘Tickets’
  2. Je wordt doorverwezen naar onze Online Ticketshop, daar klik je op ‘Login’


Welke volgende stap past het beste bij jou?

1. Je gebruikt hetzelfde mailadres als je vroeger gebruikte in de Online Ticketshop.


  • Je account wordt automatisch gekoppeld
  • Kijk je gegevens na en vervolledig waar nodig
    • Zijn ze correct en volledig? Klik op 'Save'
    • Niet correct of onvolledig: Klik op 'Pas aan'
      • Vul aan en klik op 'Aanpassen'
      • Klik op 'Save'
  • Je bent nu helemaal in orde


2. Je gebruikt een ander mailadres dan je vroeger gebruikte in de Online Ticketshop.

    • Vul je klantennummer in in de daarvoor voorziene balk
      • Waar vind je je klantnummer terug? Die vind je terug op je abonnement of door contact via info@kvmechelen.be
    • Klik daarna op ‘Link ingevuld klantnummer’
    • Je bent nu helemaal in orde


    Foutmelding?

    • Het ingevulde klantnummer bestaat niet: Kijk na of je het correcte klantnummer hebt ingegeven.
    • Het opgegeven klantnummer is al gelinkt aan een ander KVM-account: Neem contact op via info@kvmechelen.be


    3. Je hebt nog geen account in de Online Ticketshop.

    • Klik op ‘nog geen klantnummer’
      • De gegevens uit je KVM-account worden automatisch gebruikt voor je nieuwe account in de Online Ticketshop.
    • Klik op ‘Save’ om je gegevens te bevestigen
    • Je bent nu helemaal in orde

Heeft dit artikel je geholpen?

😃 😐 😞